Doar toamna.

2 octombrie 2010
Maine vine iar.Vara va veni din nou.Toamna iar a sosit.Visele iar apar si dispar.Nu-mi place.Nu pot sa scriu.Nu sunt pe deplin fericita.Soarele nu zambeste atunci cand zambesc si eu. Oamenii sunt grabiti sa ajunga la locul de munca,scoala sau acasa pentru ca strazile sunt goale.Nu se mai plimba indragostitii de mana.Mamele nu isi mai scot copiii in parc.Este frig. Sunt momentele in care racesti daca nu ai grija de tine,momentele in care stai aproape numai in casa,momentele cand iti e dor de vara,momente triste.E toamna.Si doar el iti poate incalzi inima, doar cu el te plimbi si cand iti este frig,doar asa aerul din camera are un parfum cald.Pentru ca el este vara ta.Vara tuturor anotimpurilor.Toamna nu aduce nimic frumos nimanui.Toamna este acea perioada in care esti trist,melancolic,plin de dor,remuscari,dorinte si temeri.Este frumoasa toamna atunci cand pleaca.

2 comentarii:

Lavinia Dance Says:
2 octombrie 2010 la 10:14

Chiar crezi ca toamna nu aduce nimic frumos nimanui? Eu cred ca fiecare anotimp are ceva special. Ia gandeste-te ca unei femei i s-a nascut primul copil intr-o zi de toamna, nu i-a adus acea toamna ceva frumos?
E frumos ce ai scris tu, dar mi-am spus si eu parerea:d

Lucia Says:
2 octombrie 2010 la 13:05

Multumesc! Stai linistita,critica e construcitva:P.Nu m-am gandit,intr-adevar la toate aspectele.Dar am vrut sa scriu ce isneamna pentru mine.:P

Trimiteți un comentariu