Un altfel de Destin

14 mai 2011
Putine lucruri ma uimesc, iar unul dintre ele este Dumnezeu. Mi-a iesit in cale atunci cand ma asteptam mai putin, atunci cand am meritat mai putin, atunci cand eram pe cale sa fac o greseala. Nu l-am ascultat de fiecare data, dar cand am inceput sa-I inteleg semnele, m-am simtit de parca m-ar fi luat de mana.
Am simtit caldura, iubire, adevar, lumina. Am simtit lucruri care nu se pot simti, care nu se pot explica in cuvinte. M-am simtit iubita atunci cand nu era nimeni sa-mi arate asta. M-am simtit stransa in brate atunci cand nu era nimeni langa mine. Am simtit caldura pe timp de iarna. M-am simtit puternica atunci cand eram epuizata fizic. Si cand  iubirea Lui mi-a fost de ajuns, atunci am intalnit si iubirea pamanteana de care, fara sa stiu, aveam atata nevoie si careia i-am simtit lipsa si atunci cand tineam pe cineva de mana.
Acum e ceva special. Am invatat ca nu avem nevoie de ani de zile, de fapte, de cuvinte mari, de amintiri.Nu avem nevoie de timp sa treaca, pentru a intelege cat de mult iubim, ci de acesta sa stea in loc. Avem nevoie de un singur moment pentru a sti ce ar putea sa insemne persoana care ne strange in brate pentru noi.Atunci cand simti asta intr-o secunda, atunci nu vei uita niciodata.
“Ceea ce facem in viata are ecou in eternitate”. Sunt fapte mici pentru Univers, dar care au o insemnatate mare. Sunt doar niste clipe care aduc cu ele sentimente eterne. Si ele reprezinte tot ce ceea ce avem nevoie sa simtim.
Fiecare iubire este unica in felul ei. Sunt iubiri adevarate si sunt iubiri care isi continua povestea doar pentru ca un final al acesteia ar fi prea trist. Dar dintre  toate povestile pe care le traiesti intr-o viata, o alegi pe aceea careia nu ii gasesti un final. Pe aceea pe care iti place cel mai mult sa o povestesti.
Am facut multe greseli.Nu le regret pe toate pentru ca multe dintre ele au fost lectii, pe care am reusit sa le invat sau nu, dar pe care mi le voi aminti mereu.Nu am stiut niciodata sa aleg ceea ce e mai bine pentru mine.Mereu am ales ceea ce a fost mai bine pentru altii. Singura realizare de pana acum a fost cand am incetat sa mai fac asta.Cand am ales pentru mine.  Poate ca si ceea ce fac acum este o greseala. Dar daca ar fi asa, atunci ar fi greseala mea preferata. Nu-mi vine sa cred cate se pot intampla intr-un timp atat de scurt si cat de darnic este Cerul cu mine. Nu-mi vine sa cred cat de vicleana iti poate fi soarta si cat de departe te poate duce fara macar sa te lase sa realizezi. Te duce acolo unde nu iti imaginai vreodata, langa persoanele la care te gandeai cel mai putin. Poate ca asta inseamna un destin adevarat. Acela pe care nu il cunosti dinainte. Acela care te intampina si iti iese in cale atunci cand il cauti cel mai putin. Poate ca gandurile tale, deciziile pe care te chinui sa le iei, planurile pe care ti le faci pe viitor in cel mai riguros mod, toate problemele tale, toate intrebarile fara raspuns, toate asteptarile si visele pe care le ai nu conteaza deloc si undeva, sus in cer, Cineva are un alt plan cu noi. Iar noi aflam pe parcurs despre ce e vorba in poveste. Credem ca ne ghidam dupa propriile noastre principii, avem senzatia ca suntem in masura sa facem alegeri care sa ne schimbe viata sau  ca daca vrem putem alege ce drum vrem noi. Insa atunci cand  ajungi la un anumit moment in viata cand te intrebi “oare cum am ajuns aici?”, atunci este momentul in care realizezi ca viata poate fi inselatoare si te poate duce acolo unde te asteptai mai putin, acolo unde nu iti doreai sau acolo unde nici nu indrazneai sa visezi. Fiecare primeste atat cat merita, iar atunci cand nu stii cat valorezi, viata te poate surprinde. Trebuie sa fim mereu pregatiti pentru orice, sa nu ne lasam imbatati de vise marete sau hraniti de iluzii false. Trebuie sa stim intotdeauna ce ne dorim, ceea ce vrem de la viata si de la noi, insa, pe de alta parte, trebuie sa stim sa luam viata asa cum e si nu sa ne consumam pentru lucruri de nimic sau sa suferim din pricina lucrurilor pe care nu le avem si ni le-am dori, pentru ca acestea vor veni sau nu. Prezentul nu se afla aici pentru ca noi sa asteptam viitorul, ci pentru a-l savura.Asa cum este el. Pentru ca oricat de rau ar fi, mereu exista si lucruri frumoase si oricat de marunte ar fi acestea, daca invatam sa le apreciem si sa ne bucuram ca exista, atunci invatam sa ne facem singuri fericiti, indiferent de ceea ce destinul nostru are sa ne ofere.Pentru ca lucrurile rele se intampla, oameni care sa te faca sa suferi exista oriunde te-ai afla, dezamagirea te poate lovi si atunci cand te simti aparat, dar daca din toate lucrurile urate care ti se intampla, tu ai puterea de a gasi fericirea in lucrurile marunte si de a lua numai ce e mai bun din viata ta, atunci optimismul tau iti va impresiona destinul si, intr-o zi, acesta te va rasplati.
Nu trebuie sa astepti ca ceva sa se intample, pentru ca fie se va intampla, fie nu. Tu trebuie doar sa visezi necontenit la ceea ce iti doresti,insa  sa visezi cu ochii deschisi, pentru a te putea bucura si de prezentul care iti poate intoarce spatele daca tu nu il privesti. El este tot ce conteaza. De prezent depinde viitorul, prezentul este cel care iti faureste amintiri frumoase, cel care iti da lectii, cel care te indruma, cel care este cu tine orice ar fi. Pentru ca viitorul poate fi prea departe ca sa il astepti, iar trecutul nu se intoarce niciodata la tine. Tu nu trebuie decat sa-l iubesti si sa ai incredere in el, chiar si atunci cand ai senzatia ca te minte si ca te duce in povesti false.Pentru ca povestea se poate schimba si totul poate fi asa cum iti doresti. Daca ai incredere si ii urmezi pasii.







0 comentarii:

Trimiteți un comentariu